søndag 17. juli 2011

Bilvaskskrekken kureres

Opprinnelig publisert av Inger 17. april 2010 på "Kevins blogg".

Fortalte for en drøy måned sida om hvordan det gikk da jeg uten å tenke meg om hadde medKevin i bilen da jeg kjørte innom en vaskeautomat.
Kjøtern var stiv i blikket, forskremt og hoppa fram og tilbake i bilen:



Denne uka prøvde jeg igjen. Ikke fordi det er noe stort poeng å ha en bilvask-trena kjøter, men fordi jeg hadde lyst til å se om han kom til å takle det bedre andre gang. Og det gjorde han virkelig. Denne gangen var det en rolig og nysgjerrig kjøter, uten stivt blikk og med tunga ut av munnen, som satt og fulgte med:



..så gjenstår det bare å overbevise ham om at støvsugeren ikke er ute etter å spise husets firebeinte..

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar