søndag 17. juli 2011

Modell-Kevin

Opprinnelig publisert av Inger 6. april 2010 på "Kevins blogg".

Stian hadde med seg studioutstyret sitt da han, Silje og Diezel kom på besøk mandag. Det var utrolig stas, for hadde gleda meg til å ta en nærmere titt på utstyret og få et lite innblikk i hvordan det funker. Og ettersom Kevin ifølge pappa "antakeligvis er verdens mest avfotograferte blandingsbikkje", var valget av fotomodell enkelt.
Modell-Kevin poserte villig og tålmodig, uten å bry seg om all blitzinga:



Og det er jammen fint - for det blir nok langt mer blitzing i tida som kommer. Vi har nemlig bestilt denne pakka:


Hurra! Jeg gleder meg så innmari mye til å få det i hus, at jeg bare går rundt og gliser. Krysser fingra for at posten leverer i ekspressfart.
Har forresten en haug påskebilder jeg skal få redigert og lagt ut i løpet av uka, men akkurat nå må jeg lese litt mer om studiofotografering..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar