torsdag 24. februar 2011

Arkivmedarbeider Kevin

Opprinnelig publisert av Inger 21. mars 2009 på "Kevins blogg".


Kevin liker papir. Fra før av veit vi at han liker å "lese" Aftenposten. I februar erfarte vi at han også liker å "rydde" i papirer.

Det var da jeg solgte skodaen min (hurra!) at jeg ikke tenkte meg om. Først da kjøperen sto her, kom jeg på at jeg måtte ha vognkort del to. Jeg løper opp på gjesterommet, tar tak i tidsskriftsamleren (eller hva det heter) som jeg håpa vognkortet var i, helte den utover gulvet og løp ned med vognkortet. Tenkte ikke mer over det.

Før jeg etterpå dro hjemmefra uten å lokke døra til gjesterommet. Da jeg kom hjem, hadde Kevin boltra seg med alt papiret. Revet, spist og organisert utover hele rommet. Heldigvis var det ingen viktige papirer.

Problemet er at han aldri viser interesse for papir når vi er hjemme, så vi får aldri tatt'n på fersk gjerning og straffa'n da. Etterpå er det jo for seint, så da er det bare å ta fram kameraet og oppdatere bloggen..


2 kommentarer:

  1. Så fin blogg, og så fin kjøter ;) Hvordan får du til at datoen og innleggene ligger så opptil headern? hehe, ikke lett detta :p jeg bruker picasa og skjønner fint lite :)

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Så koselig blogg du har!
    Kevin er nydelig!
    Hehe...litt rampete er han også!

    Jeg legger meg til som følger og håper du tar turen innom bloggen min!

    -Einy

    SvarSlett