tirsdag 15. februar 2011

Gamle blogger om igjen

I anledning flyttinga til ny blogg fikk jeg lyst til å samle alle gamle blogginnlegg her på nybloggen. Da kom jeg på at Kevin har hatt flere blogger siden han kom til oss november 2007. Faktisk er han omtalt på til sammen fire stykker: "Bjørnars beta-Blogg", "Et hundeliv", "Livet med hund" og "Kevins blogg".  Bjørnar dro i gang det hele. Det var først på den fjerde jeg begynte å poste innlegg. Og nå har jeg altså oppretta den femte og foreløpig siste.




Så under her har jeg posta Kevinbloggens spede begynnelse kronologisk. (Innlegga fra den siste bloggen kommer etter hvert.) Legg merke til at Bjørnar var usedvanlig aktiv på bloggfronten i april og mai 2008, med opprettelse av ikke mindre enn tre blogger. Mon tro om det hadde noen sammenheng med at det var i akkurat dette tidsrommet han skrev bacheloroppgave..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar