torsdag 24. februar 2011

Best of Kevin-året 2008

Opprinnelig publisert av Inger 23. januar 2009 på "Kevins blogg".
Vår kjære "Goldengelsksetriever" Kevin er blanding av Golden retriever og Engelsk setter. Og verdens fineste. (Ifølge de helt objektive eierne..)


Vi satsa på "høyere oppdateringsfrevkens" (ref siste blogginnlegg 21. oktober). Veit ikke helt jeg altså..
Men nå har jeg i alle fall dratt til med ei skikkelig oppdatering. Det var så mange bilder som venta på å bli vist fram. Derfor har jeg i kveld bloggoppdatert det siste halve året. 12 innlegg. Det er bare å bla seg nedover og videre til "eldre innlegg" på neste side, for alt i denne bloggen er i skrivende stund rykende ferskt.

Bildene taler stort sett for seg selv, så det var ikke nødvendig med så mye skriblerier. Under følger en slags Best of Kevin-året 2008. Kjenner jeg kjøteren (og min egen fotodilla) rett, blir det flere bilder å legge ut fremover også! Får bare satse på at det ikke blir tre måneder til neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar