torsdag 24. februar 2011

Skihelg med drømmeføre

Opprinnelig publisert av Inger 15. februar2009 på "Kevins blogg".


Jeg har hatt langhelg. Det er snø. Det er sol. Det er perfekt å komme seg ut på skitur. Mens Bjørnar har jobba, har Kevin og jeg har fått oss to flotte turer. Torsdag gikk vi ei runde i løypene ved Mif-hytta. Lørdag ble det langtur i løypene på Ormåsen. Og kameraet var selvsagt med på tur.


Løype! Kevin i farta:




Kevin elsker å base i snøen. Eneste bakdelen er all isen i skjegget:

(minner litt om skiskyttere/langrennsløpere etter målgang?)

Pelsristing etter endt tur:



Og en liten hvil med godbit i målområdet:


To knallturer, gleder meg allerede til neste gang! Og skiturene fikk meg bare til å glede meg enda mer til neste tur til hytta på Blefjell. Det er det aller beste stedet å gå på ski! ..selv om bildet under beviser at det virkelig er vinteridyll på Ormåsen nå også:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar